22 augusti 2012

Livet är som en enda stor kram.

Skojja!
Nu när jag skaffat en riktig portfolio HÄR så tänker jag att jag vill orka bli lite mer flitig på att skriva. Dels för att min sysslolöshet kanske känns lite mindre, hösten lite mindre vidrig och kanske för att jag behöver det. Skitsamma, jag behöver ingen anledning. Jag hoppas bara att jag orka hålla det uppe och att eventuella problem på jobb-fronten sätter käppar i hjulet för mig. (den ständiga ångesten, att det ska förstöra för mig för resten av framtiden om jag uttrycker en åsikt. Jag försöker sluta, tänka att jag faktiskt är okej och har någorlunda analytiska och utvecklade tankar för att vara 23)

Jag har äntligen äntligen börjat sälja tavlor, och jag är så jävla värd det. Nu vill jag ursäkta mig, men nej nej. Lina köpte ett av mina finaste monster igår(alltså älskar dem alla) och hon till och med bloggade om det här .
Lina är en av alla jag både ser upp till, men dessutom är kompis med. Hon har gjort en bok och nyss skrivit en ny som nästannästan är klar. Jag känner bra folk och det är skönt. Jag vågar nog lita mer på min konst på grund av det.

Nåväl, en till tavla har jag sålt. Tack de två fåglar som bajsat på mina tygväskor på sistone, och till mig själv.

I planeringen just nu är att försöka starta en studiecirkel. trycka tröjor, och det känns så sjukt roligt att planera bara(eller tanken på det) dessutom mailar jag för fullt till folk jag tänker skulle vilja ha med mig i vissa sammanhang, hej på er om ni läst mitt mail och kollar på länkarna jag skickade.

Så avslutar vi med en bild som snart blir klar:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar