3 april 2013

hej igen

Jag lever, har ett hem igen och försöker fortfarande söka jobb. Självförtroendet gällande jobb ligger väl på -23432532009377882227. Jag vet ju att jag är svinbra på att jobba, jag har bara inte kommit på exakt vad och hur jag ska övertyga eventuell arbetsgivare om detta. Men arbetsgivare, om ni googlar och hittar mig. Jag är faktiskt rätt bra i verkligheten, träffa mig! säg inte näej, säg kanske kanske kanske.  Jag är dessutom livrädd för att ni ska hitta min blogg och tycka att jag verkar hemsk. Jag är inte bara hemsk, jag är HEMSKT BRA(!)

Nåväl, skit i min google-paranoia nu. Jag har inte ritat, orkat tänka på att måla eller något som har med konst att göra på sistone. Det är kasst. Och tråkigt. Så jag ger er en gifbild som ska illustrera hur tråkigt det är att jag inte ba' målar eller får något gjort :


kram !!!!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar